sobota 20. února 2010

Ako donútiť zákazníkov, aby nákupný košík vysypali ešte pred pokladňou?

Jednoducho, spravte to ako e-shop Cesta prírody: Krížik na zatvorenie košíka (a zároveň na návrat k nakupovaniu) a odkaz na vyprázdnenie košíka umiestnite čo najbližšie k sebe.
A nedávajte tam žiadnu overovaciu otázku, ešte by sa mohlo stať, že si to užívatelia rozmyslia a šťastlivo s nákupom dorazia až k pokladni.



Skutočne chcú zákazníci až tak často všetko z košíka odstrániť a nakupovať znova od nuly? Samozrejme že nie - buď sa rozhodnú z obchodu úplne odísť, a v tom prípade žiadne špeciálne tlačítko nepotrebujú,
alebo chcú odstrániť len niekoľko položiek, a na to im úplne stačia mazacie tlačítka pri jednotlivých položkách priamo v košíku.

Takže najepšie by bolo to nešťastné vysypávacie tlačítko odstrániť úplne.



Edit: Opravené, detaily v komentároch.

2 komentáře:

  1. Hmmm, děkuji Vám za cennou zpětnou vazbu. Pravda je, že jsme koupili hotový redakční systém a některé detaily nám pak unikly. Na základě Vašeho podnětu jsem trochu nešikovný odkaz odstranil. Věřím, že jinak jste byla s našimi službami spokojená.

    Zdraví Tomáš Síbek
    P.S. Doporučuji http://www.facebook.com/prirodnikosmetika

    OdpovědětVymazat
  2. Dakujem za spravu, a ano, inak som spokojna.:)

    OdpovědětVymazat